Brev:
Solbeskyttelse i hovedbund og hår
28. april 2009
Alder:
19 mdr.
Solbeskyttelse i hovedbund og hår
Hej Helen
Tak for dit svar vedr. solcreme til Daniel her i forårssolen. Jeg endte med at købe en faktor 30 fra Biotherm i Matas.
Jeg spurgte ekspedienten om der fandtes noget solbeskyttelse til hår/hovedbund til børn, da håret bliver helt stift og svært at vaske ud med solcreme.
Hun anbefalede et solbeskyttelses produkt fra Kérastase solei serien - hvad er dine tanker om dette?
Har du evt. et produkt i tankerne, som du kan anbefale til en fint-håret lille gut på 1,5 år?
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Charlotte